16 Aralık 2010 Perşembe

sex

Mehaba ben denizliden volkan birgün okulda millet öğle yemeğine gitmişti sadece okulda bizim sınıf kaldı onunda sebebi okulun kapanmasına 3 gün kala biz arkadaşlarla okul bahçesinde piknik yaptık işte ben okula voleybol topunu almaya girdim ama topu bulamadım ve rukiyeden yardım istedim rukiye geldi ve biz topu ararken öğretmenler odasında topu dolapta ararken inanılmaz birşekilde yere doğru döndü ki adeta çıkdırdım ve elimle götünü ellemeye başladım hemen kaçmak istedi ama izin vermedim öğretmenler odasından boş ve kullanılmayan bir sınıfın anahtarlarını aldım ve rukiyeyi oraya götürdüm önce dudağına sarıldım ve onu altıma aldım daha sonra südyenini açtım göğüslerini yaladım bir müddet yaladıktan sonra onu soydum ve ağzına yarağımı verdim daha sonra bunu orada hem götten hemde amından bir güzel siktim halada sikiyorum çok zevk verdi çok.......

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa